Tuesday 26 February 2013

Segmen: Permulaan Perjalanan Blog Saya

Klik banner kalau nak join :)



Daling yang aku nak tag kekeke:
Miss <3 Yaya Soleha <3
Mr Hafiz Yatin

Kalau dilihat blog ni takda nama yang special apa pun. Paling-paling yang korang nampak, 'Welcome to the land of small and mighty'. Anggap jelah itu nama blog ni. X)

Untuk pengetahuan saudara dan saudari, saya mula berblogging (:p) pada 17 September 2012 (hari Isnin). Sebab malas menulis, saya pun pakai blog sebagai diari (public - sebab saya amat sure tiada yang akan baca juga. kekeke) Ini first post saya. Jangan layan sangat. Hehe

 Kenangan manis dan pahit tu takdalah juga memandangkan saya ni seorang freshman dalam dunia blogging. Cuma, saya happy sebab dah ada follower sekarang dan ada juga yang sudi mengunjungi blog ini sambil meninggalkan jejak mereka. Itu dah cukup dah. :)
 
 Idola? Emmm... Rasanya pencetus kot. Yang mencetuskan idea untuk memulakan blog ni ialah ibu saya. Selain itu, saya juga terbaca kat satu mag ni (entah lupa dah nama) pasal seorang gadis yang menetap di Perancis sebab ayahnya study kat sana. Bila dah pulang Malaysia, dia pun ceritakanlah experiencenya ketika berada di negara luar melalui dunia blogging. Malangnya, saya tak tahu nama blog gadis itu. :/

No comments:

Post a Comment